01:00 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت های بورسی

تغییر و افزایش تدریجی دامنه نوسان قطعی است
به طور حتم دامنه نوسان با تغییر همراه می‌شود و معاملات بورس بر این دامنه نوسان کنونی مثبت و منفی پنج درصد متوقف نخواهد ماند.
۹ روز فرصت برای اعلام نرخ خوراک پالایشی ها
عاشوری: «شنبه مجامع شرکت ها برگزار می شوند. طبق قانون تجارت، این شرکت ها از ابتدای سال به مدت چهار ماه فرصت دارند تا مجامع را برگزار کنند و اکنون که هشت روز تا پایان تیر ماه باقیمانده است طبق قانون به هیچ عنوان نمی توانند تاخیری در برگزاری مجامع داشته باشند.»
کام تلخ سهام داران از روش های دریافت سود
با آغاز فصل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه شرکت های بورسی، دوباره پرونده پر حاشیه زمان و نحوه پرداخت سود شرکت ها به سهام داران باز شد، پرونده ای که سال هاست با وجود اعتراض و گلایه سهام داران، تقریبا شیوه سنتی خود را حفظ کرده و به نظر می رسد حتی در روزگاری که سایه کرونا بر سر مردم سنگینی می کند، قرار نیست تغییری در قانون پرداخت سود و مراجعه حضوری سهام داران به بانک ها، ایجاد شود.
شرایط «امن» بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت
به گفته یک کارشناس بازار سرمایه، بورس با تمام پستی‎ و بلندی‌ها و همه فشارهایی که از قیمت گذاری دستوری منتج شده است، به حرکت خود ادامه داده است و اکنون شرایط بازار برای سرمایه‌گذاری بلندمدت امن است.
مهلت پرداخت سود مجامع باید در قانون تجارت اصلاح شود
مهلت 8 ماهه ای که در قانون تجارت برای پرداخت سود سهامداران بعد از برگزاری مجامع وجود دارد قطعاً به ضرر سهامداران است، به همین دلیل باید به طور حتم این قانون اصلاح و تغییراتی در قانون پرداخت سود سهامداران اعمال شود.
بورس انرژی می تواند برطرف کننده بخشی از مشکلات برق کشور باشد
باید تصمیمات جدیدی از طریق بورس انرژی و نیروگاه های غیردولتی که آماده هستند تا برق را به دور از مداخله دولت در بورس به فروش برسانند، اتخاذ شود تا صنایع مختلف در کشور از این برق استفاده و بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.
راه حل نجات بورس ایران چیست؟
نماد برتر - بازخرید سهام یکی از راه حل احیای بازار سرمایه در این روزها است.
توضیحات "شپلی" درباره دستور فروش محصولات و مکاتبه با انجمن نساجی
نماد برتر- پلی اکریل از دستور رییس هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت به مدیران کارخانه مبنی بر فروش محصولات به سه روش و مکاتبه با انجمن نساجی خبر داد.
«لکما» افزایش سرمایه می دهد
نماد برتر - رکورد دار قدیمی افزایش سرمایه شرکت های بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۲۹۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد.
آمار کمیته سازش کانون کارگزاران: ۷۸ شکایت از شرکتهای بورس و ۴ فرابورسی
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش را با مواردی مانند ۷۸ شکایت از شرکت های بورسی و ۴ پرونده برای فرابورسی ها در دی ماه اعلام کرد.
چهار شرکت بورسی بزرگ در صدر برترین های ایران / رقم گردش مالی + معیارها
نماد برتر- شرکت های بورسی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه‌ گذاری غدیر و فولاد مبارکه به عنوان چهار شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شدند.
دو عامل در علت تعلل سازمان بورس برای معرفی متخلفان حقوقی به قوه قضائیه
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ، علت تعلل سازمان بورس در معرفی متخلفان حقوقی بازار سرمایه به قوه قضائیه را ناشی از دو عامل دانست و توضیح داد .
تحلیل عضو هیات مدیره شرکت بورس از زمان مناسب سرمایه گذاری در سهام
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران گفت: با تکیه بر سه متغیر تورم، تغییرات دلار و قیمت جهانی کامودیتی‌ها ، ارزش سهام ارزنده شده و زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.
بخشی از معاملات امروز بانک بورسی بدون ذکر علت باطل شد
نماد برتر- در ادامه ابطال معاملات سهام شرکت های بورسی ، بخشی از معاملات امروز بانک ملت بدون ذکر دلیل تایید نشد.
تزریق نقدینگی ۵۵۰ میلیاردی جدید و معرفی ۱۹ نماد در بیشترین ورود و خروج پول
نماد برتر- تحلیلگر بورس با اشاره به اثر اولیه اعمال دامنه نوسان نامتقارن بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص از هدایت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان نقدینگی خرد جدید و معرفی نمادهای دارای بیشترین ورود و خروج پول خبر داد.